luni, 3 octombrie 2011

Salvaţi-l pe Chirtoacă

Sunt un novice în ale facebook-ului şi nu cunosc toate instrumentele. Azi, am încercat să devin prieten cu primarul Dorin Chirtoacă. Dar, spre marea mea surprindere s-a dovedit a fi o misiune imposibilă. Pe pagina „personală” a primarului lipseşte butonul „Adaugă prieten”. Acelaşi lucru se întâmplă şi cu pagina PL-ului şi a celorlalţi membri din politbiuroul liberal. Atunci m-am întrebat, dacă le e frică de prieteni necunoscuţi, de ce au apărut în cartea feţelor? Tot eu am inventat şi răspunsul. Cred că de vină e traducerea moto – moto a denumirii engleze. Sau poate s-au condus de proverbul „Ochii care nu se văd se uită” ?
Sincer să fiu, m-am simţit umilit. Parcă aş fi o maimuţă căreia i se arată o banană de după sticlă. Doamne, se gândesc liderii liberali, ce ne mai iubeşte poporul. Uite cum se aruncă pe sticla facebook-ului nostru după banana Chirtoacă. Nu cred că acest lucru e un secret pentru dl primar, dar continui să cred că e totuşi diferit şi nu îi este frică de prieteni necunoscuţi. De aceea, cer ca Dorin Chirtoacă să fie eliberat din acest acvariu.
Cine e de acord cu mine este invitat în grupul SALVAŢI-L PE CHIRTOACĂ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vizualizări: